2010年11月24日星期三

醫龍?


更多港女老婆漫畫,請購買《我的港女老婆2--貓奴老婆奴》:http://cusonlo.blogspot.com/2010/11/2.html

11 則留言:

  1. 咳神,好久唔見喇!仲記得我嘛?
    我岩岩搬左黎,以後得閒黎行下,多多指教!

    回覆刪除
  2. 你好, 我買了你的"我的港女老婆2", 很喜歡講貓的部份! 我想買番"我的港女老婆", 但行過幾間書局都話無! 很灰...你還有貨可以賣嗎?
    可聯絡我: mysundaydream@yahoo.com.hk
    謝謝你!! ^^

    回覆刪除
  3. 慢火,我記得你呀~你又進步了~~~~~經已追蹤了你呢~

    sunday dream,首先多謝你支持先~第一本因為印得不多,很多書店都已沒貨了,但我知道旺角的開益書店剛剛入了些少貨,你可以試試上去找找~~~~:)

    回覆刪除
  4. 在書店看到這書,看了幾頁就笑不停了。勁!

    回覆刪除
  5. 偶像讚我...係咪真架?
    順帶一問,開益響邊?
    我...都買唔到...

    回覆刪除
  6. Uncle Ray's Corner:希望你買埋,嘻~~

    慢火:真!我唔講假話~~~~
    開益書店(旺角) 地址:九龍‧旺角西洋菜街61號一樓 電話:3690-2502 傳真:3690-2523.
    開益書局(銅鑼灣) 地址:香港‧銅鑼灣駱克道520號一樓 電話:2836-6387

    回覆刪除
  7. 多謝你既讚賞,好開心!
    我會加油架喇! 幾廿歲先黎學...
    自覺進步好慢,唯有畫多d...
    Thx你個地埗,渣渣臨去買呀下!
    你都加油! 畫爆佢!
    順住個勢一路出落去!
    期待下一部作品係大長篇。

    回覆刪除
  8. 是否得"老婆1"有ipad版本?

    回覆刪除
  9. 暫時係得老婆1有ipad版咋~

    回覆刪除
  10. 你好,幾年沒去過開益,正巧今晚去了就碰上你的書!很有共鳴啊,於是我就聽你港女老婆的話,上來給你留個言。加油!我也是住旺角的:)

    回覆刪除
  11. 當我知道有街外的讀者告之他們買了我的書云云,我是份外開心的~~~(我的支持者多是在網上早已認識我的)
    你也是住在旺角嗎?看看有沒有機會在街上撞到吧~~~到時你要嗌我啊~嘻~~~

    回覆刪除