2010年1月15日星期五

虎年集體回憶紀念撲克

由cuson繪畫,54張回歸12年大事回顧精美插圖啤牌,各7-11便利店有售,每副$30,快快買返副收藏....啦!!




今天蘋果隔牆有耳對財政預算案諮詢漫畫的相關報導~可click圖放大看~~~~

14 則留言:

  1. 好紅呀你!!!!

    回覆刪除
  2. 哇,仲出埋啤牌,利害! 去搵一搵先!

    回覆刪除
  3. I want to have these cards!!!!!!! yeahhh, magnific work!!!!!!!!

    felixantos

    回覆刪除

  4. 我係太子見到你啊果朝 10點半鍾
    我帶住大耳同聽更歌 見你係出口落黎 入雜
    可能我成程望住你呢 你望左我一眼 我口UP你個名
    但你經以好趕咁走了!! XDDD

    回覆刪除
  5. 我今日去7-11睇,都未見有啤牌賣.
    幾時有得賣?

    回覆刪除
  6. Martin
    多謝幫襯~~~~~

    風祭 將SHO
    咁我一路都好努力付出架~~~~

    Chris
    其實只係一單job黎既....賣到幾多我冇得分架~~~~

    Felixantos
    it's meaningless to you if you are not a hong kongese....haha~~~

    羅倫斯
    呀~~~我有印像,我果時都覺得有d奇怪,做乜有個人望得我咁甘@@
    原來果個就係你~~~~~你又住響太子附近架?

    MC
    有得賣架喇,可能要去大間少少既7仔至有,通常擺響零零舎舎一個黃色架度架~~~~

    回覆刪除
  7. 我買了三副,三十元真是超值,印刷和紙質也不錯,但濕地公園的那張不像你的畫風~呵~

    回覆刪除
  8. 三副!!!啊~~~好多謝你支持~~~~~~
    其實你哋係好眼利嘛....

    回覆刪除
  9. cuson生,我見到"太陽"copy你曾財爺出漫畫張畫喎...

    回覆刪除
  10. 不是吧@@
    邊一日報紙?我今天check過又唔見播~~~~

    回覆刪除
  11. 啊啊,多謝報料先~我上網睇過,應該係誤會黎,因為我畫財爺淨係畫左個頭同半身而且係著住西裝既~你見到個身係用返星爺套一本漫畫走天涯果幅插畫黎改,個頭亦唔係我畫果幅,所以唔關事~~~~
    but thanks anyway :)

    回覆刪除
  12. 您好呀 我都有呢副撲克,但簡介每件事果張卡板 我唔見左,能拍照給我嗎?拜託,感激

    回覆刪除