2010年1月6日星期三

今昨兩則明報訪問


10 則留言:

  1. 叫權貴知難而退﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣有骨氣!!!!!

    回覆刪除
  2. CUSON,
    你好呀,我係martin朋友 ada。
    上年你個月曆陪咗我成年,今年有冇出月曆呀?近排成日在報紙見到你,肯去發聲,係好呀呀!
    仲有,由yahoo搬咗嚟blogger咪好咯,留言都方便啲。

    回覆刪除
  3. Martin
    可能從此冇運行....

    ada
    你好,係係martin個朋友,咁我係咪見過你架?
    今年我自己冇出月曆喇,上次都係因為結婚先至出架咋,heeee~

    回覆刪除
  4. 係BLOG見到你的11頁漫畫,雖然D字濛濛地,都即刻SAVE底了。
    我奇怪篇篇報導都寫你行年38尚未娶妻(呀唔係,後面果四個字刪左),咁係咪表示可以去攞傑青咁呢真係~
    哈!
    繼續努力!~

    我個年曆今年變左馬仔了.... >0<....

    回覆刪除
  5. cuson,我係同時訪問過你同martin的ada呀。

    講起來,我諗我都算係早訪問你的記者咯。另外,明報的報道,我可以有靚圖俾你,sent去俾個email會方便?

    回覆刪除
  6. 我諗到年宵出手辦公仔時,見報仲多!

    回覆刪除
  7. 沛兒
    遲D有得派!你記住行街時留意下啦~~~~~
    傑青冇我份,有冇杰佬丫?
    馬仔好丫,而家大hit~~~~

    ada
    呀呀,失憶左添...原來係你,因為我淨係記得你叫小四@@
    相可以send去cusonlo@hotmail.com
    唔該晒!

    Chris
    望係咁望咯~~~~

    回覆刪除
  8. 咳咳吶
    現在才知道你已經三十八歲了
    你看起來才三十出頭耶
    保養得好好~~~

    回覆刪除
  9. Felixantos
    a angry face....

    苔彎
    吾已老矣~~~~~~

    回覆刪除