2009年11月23日星期一

雲峰畫苑一遊

到太古城雲峰畫苑香港青年藝術家邀請大展一遊,
話晒咁耐以黎未真正擺個展,今次掹車邊都叫做第一次有作品展出,點都要去捧下自己場兼參觀下其他高手畫既作品~

在場同畫苑負責人仕傾談過,這次邀請展其實只是一個開始,將來可能陸續會有新搞作,好像他們打算騰空畫苑一小部份場地,作一個以香港CG artist作品的專題展覽corner,姑勿論成事與否,比我睇到主辦單位對推動新一代本地創作極為有心同誠意。

之後跟星島日報做了一個兩小時多既專訪,過程愉快,第日出街時再擺上黎同大家分享返~











5 則留言:

  1. 有人邀請攪畫展好威哩(起碼我覺得)
    需要夾場地費用嗎?還是場地是他們自己。
    CG通常在電腦上,如果要花大量租場錢呀、然後無謂SOCIAL咁我不喜歡,可惜我就嚟要做這類型工作了... X(

    希望有日我都可以行到下呢條路啦,大家繼續努力!

    回覆刪除
  2. 見到你越來越多PR interview,真係好期待你有一日會有個人畫展!!

    Keep On!

    回覆刪除
  3. 沛兒:場地係佢地自己架,所以唔駛夾錢~
    Chris:我都努力緊,希望將來有咁既機會~~~~多謝!

    回覆刪除
  4. Ohhhhh
    Is your lover an artist as your????

    Felixantos

    回覆刪除
  5. Felixantos
    no,she does drawing very bad....

    回覆刪除