2011年10月1日星期六

黃洋達的超級論述﹣點解要打白鴿黨

4 則留言:

  1. 由左至右, 第一行第二格, 右邊o既對白由右至左, 有點次序混淆.


    因為, 睇過內容應該係由左至右, 由上而下, 如果係咁, 第二格對白就會唔一致.

    回覆刪除
  2. 好有創意的漫畫,用biohazard來論述。但邏輯上犯了不當預設的謬誤。如用以上邏輯,我可以預設人民力量已經是喪屍,本來就周圍咬,但他們對建制派有偏好。但現在又開始異變,連泛民(如公民及民主黨)都咬,泛民只好一起抵抗。

    回覆刪除
  3. 成個運動就是要狙撃民主黨,要令香港的民主派系大洗牌,因為民主黨就係建制派,當然要打啦,公民黨那兩區是撞區事件,大家沒有事先協調撞區是無奈的事,而且那兩區是人民力量報名在先,我們沒有說公民黨狙撃人民力量已算偷笑,反來惡人先告狀。

    回覆刪除
  4. 邊d叫[撞區], 邊d叫[狙擊]?
    上高登, 香討就知人民力量幾神憎鬼厭
    狙擊民主黨?
    黃碌能咁有口齒, 自己又唔選?
    李偉儀, 任亮憲又唔狙?
    d論述用於呃傻仔就得
    請你用漫畫解釋下點解陳偉業有回鄉證
    黃特漢下落

    回覆刪除