2011年4月13日星期三

玉婆~

4 則留言:

  1. shesgorgeous<3*v*你畫到那種gorgeous出來呢!不愧係我偶像!!!加油:D

    回覆刪除
  2. 謝謝你讚賞Penelope!佢係有一種好貴氣嘅特質!!!

    回覆刪除
  3. 係牙!對了cuson你畫玉婆同瑪麗蓮夢露都畫到那種gorgeous出來 那麼你畫柯德莉夏萍一定也美!絕對可以畫到果種gorgeous來:P其實你有冇畫過柯德莉夏萍架?(我果時一見到am730的瑪麗蓮夢露就被她迷倒了同好想問li條問題!但果時0係微博評論果度又忘了問你 現問番)另我想問下你昨日2號中午左右係吾係去過CausewayBay?我好似見到你呢anyway都係果句兩個字:加油

    回覆刪除
  4. 我未畫過柯德莉夏萍啊,但我相信將來一定有機會畫的~
    2號果晚我有去過cwb呀!約咗選民力量佢哋傾嘢,你下次再見到我嗌我啦~

    回覆刪除