2010年7月18日星期日

2010年7月17日星期六

《我的港女老婆》deleted scene-食甜筒

2010書展 - 《我的港女老婆》簽名會
Time
July 23 · 7:00pm - 8:00pm

Location香港會議展覽中心 簽名會B區(博覽道入口大堂)

Created By

More Info無論喺 書展購買或之前喺街買咗我本書嘅朋友們,入嚟攞個簽 名籌搵我吹吓水、簽吓名、畫個公仔、甚至同港女老婆影張合照 都無任歡迎㗎~

屆時作者仲會預備咗小小嘅紀念品送畀撐場嘅朋友。

希望到時見到大家!!!

2010年7月11日星期日

《我的港女老婆》現已發售!

Cuson 的第一本書《我的港女老婆》現於各大書店有售,每本定價$50(田園書屋八折,三聯書局九折)。
敬請各大大多多支持支持!!!!!

內容簡介:

...「相 信大部分人都係睇過我畫的政治漫畫而認識本人,不過呢本書絕對無半點政治成份。本書內容主要以我老婆為中心骨幹,唔好誤以為呢本係以冧爆老婆為目的的讀物,相反,本書係我對老婆作出的種種控訴,揭露佢不可理喻的惡行,藉此宣泄我日常受到的各種鬱 結……鳴鳴……」
──Cuson咳神

Cuson 出書,叫毓民寫序,義不容辭。睇完佢本書,先至知道Cuson 同毓民一樣怕老婆:老婆的說話,理解的要執行,不理解的也要執行!
Cuson 新作,兩個字,好睇!三個字,好好睇!
──黃毓民

此書內容99%係真實故事, 之不過用佢一貫誇張嘅畫法,再加上少少虛構幻想之後,唔多唔少都有極大誤導讀者嘅成份。不過更重要嘅係整個個人形象被扭曲再歪曲,間中出現嘅醜態被毫不保留畫晒出嚟,好嘢就收埋晒去牀下底……勸喻聰明嘅讀者觀看此書時盡量放低你哋嘅腦袋,好hea 咁睇完就算,唔好擺喺心入面!

──Cuson 老婆

作者簡介:

筆名:cuson(咳神)
自 由插畫師、漫畫家,近數年活躍於網絡世界,主力以blog、 facebook作為發表自己作品的平台,五區公投漫畫版作者,am730駐報漫畫家,milk雜誌隔週漫畫連載,於2007年聯同數位志同道合自資出版 CG插圖畫集《drawin9 life》。



2010年7月7日星期三

至型新人~

祝Judith & Lick新婚快樂!大家同是「盧余聯婚」特別畫得份外有感 情~~~~